Leta i den här bloggen

onsdag 4 maj 2011

Spontanscrappat

Jag har mycket scrapsaker hemma, för mycket skulle den oinvigde tänka. Hur som helst tänkte jag försöka ta ett rejält scraptag och börja göra åt en massa mönstrade papper och gamla dekos. Så jag bestämde mig för att pröva ett nytt grepp, att spontanscrappa. Dvs att scrappa utan att tänka, bara köra loss på rena infall. Den här första LO:n gick det visserligen inte åt så mycket material till och resultatet blev något minst sagt annorlunda men det var kul. Jag hade en mörklila cardstock som jag målat grå akrylfärg på men som sen bara blev liggande. Tog fram den och använde.


Känslan av den här layouten nu när jag ser den färdig är lite graffiti. På nåt sätt tycker jag faktiskt om den fastän det knappt finns nåt på den och den kanske spretar åt alla håll.


Pröva du också!

1 kommentar:

  1. Väldigt läcker lo, både i det här inlägget och i det förra!
    Du har något att hämta i min blogg, om du vill :)

    SvaraRadera